Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

A wedding like a Fairytale, by Elite Events Athens

Marilena & Nikos... " A wedding like a Fairytale " By Elite Events Athens
Marilena & Nikos Review for Elite Events Athens


 " Ο επαγγελματισμός, η συνέπεια και η φιλική - ευγενική διάθεση καθορίζουν μια επιτυχημένη συνεργασία και τα κορίτσια κατείχαν αναμφισβήτητα όλα τα παραπάνω. Αισθάνομαι πολύ τυχερή που η Πένυ και η Τίνα ανέλαβαν τον στολισμό του γάμου μου γιατί το αποτέλεσμα ξεπέρασε τις προσδοκίες μου.

Ο γάμος μου ήταν θεματικός, το στυλ που ήθελα να δώσω ήταν mediaval – fairytale, όταν απευθύνθηκα στην Πένυ εκείνη αμέσως κατανόησε το τι ακριβώς ζητάω, προσπάθησε να μου βρει όμορφες ιδέες με ιδιαίτερη όρεξη για να έχουμε ένα όμορφο αποτέλεσμα. Θέλω σε αυτό το σημείο να αναφέρω πως είχα απευθυνθεί και σε άλλες εταιρίες για να αναλάβουν τον στολισμό, όμως ειλικρινά κανένας δεν μου έδειχνε την διάθεση για να ασχοληθεί με το fairytale feeling που απαιτούσε ο γάμος, οι περισσότεροι έβλεπαν την δουλειά πολύ του ποδαριού. Αντιθέτως με την Πένυ θυμάμαι ανταλλάξαμε άπειρα email μέχρι να καταλήξουμε για το πως θα είναι ο στολισμός και αυτό το εκτίμησα ιδιαίτερα.

Σε αυτές τις δύσκολες εποχές που διανύουμε τον πελάτη πρέπει να τον κερδίζεις με τον τρόπο και την φιλική σου διάθεση. Τα κορίτσια αντεπεξήλθαν άψογα στις απαιτήσεις μου και για αυτό τις εμπιστεύτηκα τυφλά. Την ημέρα του γάμου ήταν συνεπέστατες και είχαν φροντίσει να είναι όλα στην εντέλεια από νωρίς, μόλις αντίκρισα το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλύτερο από αυτό που περίμενα, τα λουλούδια ήταν όμορφα, φρέσκα και πραγματικά έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη!. 



















Σίγουρα θα ξανασυνεργαστώ μαζί τους στο μέλλον!
Elite Events Athens! Highy Recommended!!!
Μαριλένα & Νίκος "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου